Saturday, April 16, 2011

Rindu Datang Semula

Yahhhh.. Disebabkan today cuti, saya pon mula la  bukak facebook n tgk gambo lelama.. Sememangnye saya sangat terkenal dalam bab mengimbau kenangan lalu :P Saya rindu sangat2 kenangan kat UTP. Sangat Rindu. Especially kenangan masa nak abes sem.. Huhu.. Mandi pantaiiiiiiii.. Makan ikan bako... kite bako..kite bako :P dan macam2 lagik. Bile baca komen2 kat gambar lama2,. cam trase, mudanya!kebudak budakannya! banyaknya masa terluang time tu sampai komen benda merepek2.. Sekrang, banyak berubah.(saya menten ske merepek!haha) Bukan berubah dari segi fizikal je (keh3x) tapi ramai dah berubah STATUS!! Yang dah kawin nye, yang dah tunang and ade yang da jadi mama! waaaaaaaaa :)

Jom kite ungkai kenangan lalu.. (bahasa melayu saya makin power~!)

Taiping : Bersama sayang2 semua. Jalan2 kat area Taiping. Lawa!


Ameeth : Mapley terakhir b'sama eejan05 yg hot-hot. Derang ngah bz nak bayo kat aneyh. 


Karok sepam. Mereka-mereka yang gagal masuk AF. :P


Ni kete2 geng saya. Una, Saya, Raja Farah, Didie, Syaza, Timah & Nanad :)


Last exam di UTP tsyg! Paper Microwave.


After penat mandi-manda kat Teluk Senangin & makan ikan bako, kiteorang di Lumut ;)


Masih di Lumut. Smpai kol 2 pagi kot. Ke lewat ag? 


And banyakkk bnyakk lagi kenangan utp. Wu.. External HD yang simpan gambo2 masa final year sudah rosak T_T.Sedey2x. So, ada  ni semua dari Facebook je. Bagus jugak FB ni kan :P Saya rindu bising and bckap xberhenti hehe. Hidup memang perlu jalan ke hadapan tapi kenangan jalan ditinggalkan. Rindu!







2 comments:

sang_tikukata said...

LIke! pengalaman final year mmg best kan shima.walaupun bz mamcam2 hal. aish,mau jadi student balik...

MizTz_Lychee said...

Nanaa!!Betul2.. Even cam horror gak kan masa final year, tapi still best kan jadi student.. Rindunye!!!