Friday, April 15, 2011

.C.u.t.i.

.C.U.T.I.
15 April 2011 
Sempena sambutan Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB) ke-8 

Best cuti sebab ngah agak kurang kerajinan nak melaksanakan kerja2 yang sememangnye melambak di office. Ishk. And start rasa nak tukar kije pon ade. Next month da setahun da. kejap sangat! tapi, hmmm ntah.. Lack of many things! Alhamdulillah this week is much much more better than last week. Last week mmg sangat kurang la nasib baik. Kena saman la. Keta kena langgar la. Dugaan. Saya takkan mengeluh. Ujian dari-Nya. :) Kena sabar.

Skang kan, perkara yang saya selalu pk kan, pasal rumah. Sebab saya kije dalam development industry kan, so tiap2 ari p lawat site, tgk mcm2 jenis rumah. Check sini check sana. Lawa-lawa la design rumah skng ni. Bila la nak dapat beli rumah sendiri kan.. Haaa.. This weekend, from 15th to 17th April 2011 kan, ade expo perumahan kat Mahkota Parade from 10 am to 10 pm. I'm going to d expo this evening!! Nak survey2.. Jom ramai2 p Expo ni.. I'm going with my dear cousin, Kak Awe :) - Kak Awe kan nak kawen bulan May ni, so dia bz la gak nak cari rumah taw.. Saya pon nak bz2 cam kak awe la carik umah walaupun saya xkawen pon bulan may ni :P xpa kannnn? hehe

Apa yang best kita nak wat time2 cuti ek? Saya xde idea. Yang pasti, saya suke cuti sebab saya xyah masuk office. Saya tension. Haha. Kan kat Radio Hot.fm kot yang ade program Hangatkan sekolah anda. Kalaulah ade program hangatkan pejabat anda, memang saya da call da.. Kasik transform office. Bagi semua org rapat and jadikan suasana bekerja dalam office best. Kannnnn bestttttttt.. Ada x stesen radio memana nak wat?? hehe.. Ok yang pasti, time cuti ni, kena rehatkan bdan and minda :) Selamat Beramal 


2 comments:

weipin said...

shima!!!!

every new day will definitely be better..

MizTz_Lychee said...

tan!!!

I hope so :) Thanks ya ;)