Wednesday, February 23, 2011

Amirul Hadi

Hi!
Minggu ni, antara minggu yang paling memenatkan and busy gile! Sangat pack jadual meeting and ade sangat banyak things need to be done and kena follow-up. As for now, even this week mmg gile sket, saya rasa best. Kenapa?

Kenapa best?
Sebab banyak kerja! Saya banyak belajar benda baru this week. And meet new ppl kah? Mestilah tidak kan. :P Makin lama makin jatuh cinta dengan kerja saya. Kecintaan terhadap kerja sementara mencari cinta sebenar.Muahahahha. Gila. 

Sementara saya sedang men'update' blog ni kan.. saya ngah tengok Game bola Malaysia lawan Pakistan. Macam xbest!Haha. Maybe sebab star star yang saya minat tidak beraksi. Siapakah star di hati saya? Mestilah Abang Amirul Hadi ! Muka dia cam pelakon Korea kegilaan saya!! Kim Hyung Joon! Ehem. Ya! Saya minat bola bukan sebab nak tengok skill2 mereka. Tetapi mahu melihat orang yang handsome lagi bergaya beraksi. Tak salah kan :P
Btw, Go Malaysia. I will always love Amirul Hadi. Hehe. Selain muka Amirul and rambut dia ala2 Korean ppl gitu, dia ni lahir kat MELAKA! Negeri kebanggan saya ok! And Dia lahir on 27th May 1986. Meaning. Ehem. Dia tua saya satu tahun satu hari. Gila. Tu pun nak ambil kira. Tapi, itulah saya :P 
Lagi 1, Amirul Hadi ni, saya minat dia sebab dia nye nama Amirul. Haha. Saya memang suke nama Amirul. Suke sejak kecik2 dulu. Sebab, budak laki pertama yang suke and kaco2 saya masa sekolah rendah dulu nama dia Amirul. Comel.Haha. Gedik!

 Cepatlah gaji!! Nak beli Amirul, simpan dalam almari ;P

Weekend is just around d corner. So, let's all out for the remaining two-tiring-exhausted-working-day.hehehe. Semangat. As long as I have my brother, I will be inspired to do my works!! hehe

Loves
Mistz_Lychee 2011

6 comments:

SJELFamily said...

hye :)
saye pon minat at abg amirulhadi cam akk :)
tpi saye minat bola sepak ,
setiap kali perlawanan Malaysia or Selangor ,
saye msti pegi ,
tp yg dlm negare jer la .
kalo luar negare mama n ayah saye x bgi pegi .
btw, mmg muke abg amirulhadi mcm kim hyun joong (ss501) kn .
Hihi ~

MizTz_Lychee said...

Hye Ain Saranghae ;)
Wah Peminat bola sepak ye? Bagus2..
Akak xde la minat sangat.. Layan sikit2 boleh la. Rajinnye p tgk kat stadium!!
;)

mizzbutterfly said...

hehehe kan...tgk bola sebab nak tgk mirul maen..kikiki...lama2 blh paham mcm ne game bola sbnr nye...
wahhh nk beli mirul mausk dlm almari...habis la...lemas la mirul nnty...

Anonymous said...

i feel the same too, he got the KIM HYUNG JOONG looks!!! aww, so adorable<3

sherryfie said...

haha..amirul memang best..
tp sy panggil die ji hoo..haha...

mEmOrY iN oUr LiFe said...

kak, ,muka org x de rupa amirul hadi ke? kalau x de rupa dkt sikit, ada rupa kim hyun joong x?