Saturday, February 12, 2011

Anjakan Paradigma

Meneliti satu per satu entry dalam blog ni. 
Ok baru saya perasan, saya dah lama xjiwang2 dalam blog. Haha. Kenapa ni? Kenapa bah kau berubah kenapa bah? So entry kali ni, jom berbau jiwang2 and feelin'2 sket nak? Haha. 

Kalau nak diikutkan la kan, skrg ni, bukak je Facebook, kat page HOME, ramai sangat and sangat la ramai member2 yang dah berubah status dari 'single' ke 'in a relationship'. Dari ' in a relationship' ke 'engaged to'. And ada yang berubah dari 'engaged to' ke ' married to'.. Tahniahx and Selamat Pengantin Baru saya ucapkan buat semua. Semoga berkekalan dunia akhirat ye! InsyaAllah. Ramaila kan member2 skng ngah planning nk bertunang, nak kawen, nak carik pakwe!ops.Haha. Hmmm.. Semoga semua apa yang korg ngah buat, dipermudahkan Allah ye. Ape ek perasaan saya tgk kawan2 ramai dah mendirikan Masjid. Hehe. Suke! Happy! And at the same time, saya doa benda yang sama untuk diri saya jugak ;)

Yang paling hampir ni, two of my bestfriends kan, akan melangsungkan pertunangan mereka Bulan Mac ni. Excited. Panjang sangat jodoh derang. Sama padan. Sama cantik je.. Xsama handsome :P  Tungggguuuu entry pasal pertunangan mereka ok! hehe. Untuk seorang lagi kawan baik yang kejam, akan mendirikan rumahtangga bulan Jun ni! Hmmm... TAHNIAH Puan-to-be. Saya baru je lepas msg2 ngan dia and dia ckap, dia baru balik dari kursus kawen! Ehem.. Sakit idung :P Who's next? And ayat fav dari gegeng GG, "Tak sabar nak tgk Shima end-up dengan sape!"Haha. Saya pon curious ok.


Oh ok. Entry ni xberbau jiwang. Saya dah tak jiwang!Yes!hahahaha. Tunggu masa nak transfer dari minah-tak-jiwang to minah jiwang karat! Haha :P

xoxo: treblatreb

4 comments:

Chic_Chloe said...

alaaaaaaa org nk bertunang je ke yg dpt entry dari awkkk, sy nak jugak lah =P

MizTz_Lychee said...

hehehehhe...farinnN!Awak cepat la bertunang or kawen...saya wat 100 entry untuk awkkkk je.hehe ;)

meen said...

adik pon nk folo!
"Tak sabar nak tgk Shima end-up dengan sape!"
huhu~

MizTz_Lychee said...

Sabar ea dik. Ada jodoh xlama lagi boleh la tgk sape.hahaha