Saturday, June 9, 2012

Hazelnut

Hi..
Saya akan cari my blog bile rasa macam ni.. Rasa tak best.. Rasa kecewa.. Yup, saya tengah kecewa.. Sangat kecewa.. Dengan hazelnut.. Chocolate yang Hazelnut tu best x? Saya sukeee! Tapi siang tadi, saya try la ice-blended Hazelnut Chocolate, hmmm xbeshhh.. Hammpaaaa.. Before this, semua yang ade kaitan dengan Hazelnut, semua sedap.. semua enak.. semua best.. Huhu.. But, lately, it just make me feel sad :(


Macam mana eh.. Saya tak pernah mainkan perasaan siapa2 pon, tapi perasaan saya dipermainkan.. Huhu.. Sedih3x.. 


My dear Hazelnut pernah dedicate this song to me : Untuk Dia by Najwa Latif & Sleeq.. 




Comel je lagu ni.. sangat comel.. Dengar aa.. tengah hot di corong2x radio.. bole la dengar.. 
So, saya as usual la kan, memang hati ada taman bunga, senang sangat terbuai2 dengan mimpi di siang hari :( Huhu.. Setiap kali dengar, haha.. tertusuk hati ni ngan sembilu kasih.. Dush3x.. 
Benda yang mengecewakan ni terjadi just after my birthday.. Hmm.. I think, this is his present for me.. :(


Maybe, he's not the right person for me.. Kita kena redha dengan semua ketentuan ni.. Hehe.. Memang sangat jealous tengok kawan2 semua yang dah proceed to the next stage of life.. Mine, InsyaAllah, soon! :) 



p.s: Agak busan kan post ni, saya mmg da semakin busan pon :P 

No comments: