Tuesday, April 5, 2011

Bad Day

:Hari tak berapa nak nasib baik:

Permulaan hari ni xde pape angt. Agak bz di ofis. Siapkan tender untuk beberapa project. Masih boleh tersenyum riang. Silalah senyum. Senyum pengubat luka. (Yela sangatt!!huhu)

Ada miting di MBMB pukul 10.30pg. Gerak kua dari opis kol 10pg. Smpai MBMB around 10.25pg cam2. Parking penuh. Mana nak campak kete ni? Huhu. Tengok banyak kete men park je kat bawah pokok kat kawasan parking MBMB tu taw. So, saya park la sana kan. Standard la kan kalo ade OSC meeting, parking sure penuh punya. So, memang sllu nampak org2 park situ. Before2 ni saya dtg awl sket, tu yang dapat parking. So, ter parking la kete di kawasan luar petak parking. uhuk3

Meeting OSC pon abeh dlm kol 12.40tgah hari cam2. So, hati mula rasa xsedap. Hati saya memang ade sense. Kalo ade sumthing wrong ngan my belongings kan, akan rasa cam tu. So, hati rasa xsedap. Rasa masin. Rasa pahit. Rasa payau. Saya pon bergerak dengan penuh keayuan menuju ke kete. Ehem. Ada surat cinta la. Sape plak nak berkenalan ngan saya ni. Oh berdebar. Da bajet da, penghantar surat tu confirm akan state bape dia nak bagi as Mas Kawin. T_T Uhuk3.. Melayang RM 0.1k. Haha

After da abes urusan pembayaran saman, kembalilah saya ke pangkal jalan. Saya pon ada sket urusan kat Merlimau. Da settle urusan kat Merlimau, saya ada hal kat TNB Jasin ya. Bajet nak p Jasin lalu jalan yang xpernah saya lalu la kan. Nak cube jalan baru. Sekali.. Hamik ko. T'masuk Highway Plus da. Kalo d KL, standard la sesat kan masuk highway. Tapi, ni Melaka ok.Melaka. Xde nye kena bayar tol selain masuk highway plus daaaa~! Rugi!

And ada beberapa benda yang xbest jadi kat office. Xley nak tulis kat blog sbb bahaya~! Susah gak kalau ada orang yang xboleh nk dengar pandangan orang lain. Rasa diri dia je la yang betul. Bile da sedar saya betul, baru nak akui. Blah. Ok. Emo.  Semoga mendung harini takkan berpanjangan sampai ke esok. Huhu.


No comments: