Monday, April 25, 2011

Kebengangan

Saya marah. 
Banyak benda saya da bersabar dengan si pendek kat opis tu. Banyak da. Tapi bila hari ni, semua orang kat opis dapat cek gaji, and saya ada dalam opis, tapi si pendek ni xbagi gaji saya...Saya marah.. Macam bagus kan. 

Saya xkisah pon kalo dia nak bagi gaji esok ke, lusa ke, bila ke. tapi bagi la serentak kan. Ni saja je nak timbulkan rasa marah taw. Macam haram gile. Kan da marah. Kalau ikutkan rasa marah, memang da kena da si pendek ni. Fuhhhhhhhhhhh (tarik nafas pepanjanggggggg!)

Wait and see. 

2 comments:

weipin said...

shima, baru sempat nak baca blog..
sabar jer lar dik ngan orang camtu.. dia buat jahat kat kita takpe.. janji kita jangan buat jahat.. yang dosa dia.. kita dapat pahala.. be strong ye :)

MizTz_Lychee said...

Hmm tu la.. kena sabar.. Apa boleh buat kan.. Kena banyak bersabar :)
Thanks Tan :)