Wednesday, July 7, 2010

World Cup Octopus

Hola2.. Harini mud baik..haha..Kalo refer to my previous entry, ia agak berbau keemoan kan..so saya decide takmo la cite pasal org psycho tu. Cukupla saya dedicate one entry for her. Kire special la tu. Usually dedicate entry 4 encik jepun je.haha. Hm.Arini rasa best. Tenang dan Senang. Alhamdulillah.

Minacooooo... Ni la ayat yang dengar b4 start game WC kan. Abah kadang2 tibe2 je jerit word ni. Maybe makna dia worldcup kot? Hm. Saya memang tak ikuti la World Cup ni. Tpi taw la game ape yang main setiap malam sebab Daniel fanatik bola.Gile bola. Malam yang paling xley blah yang masa Brazil kalah tu. Haha. Kan ramai bajet Brazil kompem menang kan. Malam tu Abah and Daniel lawan la sape menang. Abah pilih Brazil, Daniel pilih Belanda. Masa game baru nak start, saya da tido taw. Ok, dalam proses khayal nak masuk alam mimpi kan, dengar aa derang bising2 sbb da sumbat 1 gol.Oh saya xtaw sape yang sumbatkan gol tu. Ok,lama2 saya tdo... Nyenyakk.... Tapi... lepas je abes game tu, which means Brazil kalah, Abah and Daniel gile bising kat umah. Cakap xpuas ati nape Brazil ley kalah. Great. Saya pon terjaga.haha. Ni sume gejala bola.Aishhh bola...cepatla abes...

Ok great! Arini saya dengar cite pasal sotong yang ramai juara WC. Sy baik ngan despatch boy office. So dia busan2 tadi, cite aa psal sotong ni. Semangat betol dia cite. Saya mmg sangat tak amik taw perkembangan.haha. Bile da dengar cite pasal sotong yang ramal2 ni, baru dapat kaitkan dengan topik pagi kat Hitz.fm...pasal rmal2 ni. Aha. Ingatkn da abes dengar cite dr despatch ni taw, then b4 balik, dengar plak bos borak2 ngan mmber2 dia pasal sotong ni. Aha. Baru paham pe derang cite pasal sotong ni.

Morale of this story? Shima, plez la jgn jadi laici bawah tempurung ye.haha. okay. I can't wait 4 tomorrow sebab banyak sngt benda kena wat. And xpayah dok dalam opis, which means, saya xpayah berhadapan dengan ahli sihir dalam opis tu.haha. Yeahhhhhhhhhhhhhhh!

4 comments:

Leeya said...

ocopus?

berbalu?

hehe..shima..comel jerk..

btw..sy support germany..hehe..best gak la shima tgk bola ni..hehe..=P

MizTz_Lychee said...

Ahaaa..saya typo! thanks lea,,saya da betolkan..haha..

Saya sokong mana ek?hmm saya sokong yang menang je.haha..wa...budak kecik ni layan bola ea..gud2.. :)

didie said...

Ocotopus pulakk??

MizTz_Lychee said...

ahaaaaaaaaaa...my badddddddddd!!
OCTOPUS. typo je memanjang,..ishkkk thanks didie