Tuesday, July 26, 2011

Makan Mandi Tidur

Mandi tak basah..
Makan tak kenyang..
Tidur tak lena..

Ohhh.. Ayat ni biasa kalo org ngah bercinta.. Tapi saya rasala kan.. Org2 bercinta ni.. yeke derang mandi xbasah? Mestila basah kan sebab derang nak wangi2.. Pas2 makan xkenyang? Hmm kalo ngah hangat bercinta, kompem slalo date and date tu kuar makan la.. Ha..sampai naik badan masing2 kalo ngah bahagia kan.. tidur tak lena maybe la sebab derang ni sume (yang dok hangat bercinta) asyik dok msg kat enfon or sibuk dok chatting kat pesbuk ka.. BBM ka.. tu yang tak dapat nak lena time tido kan.. Hehe.. 

Saya la ni, ngah sindrom susah nak tido.. Memang ni salah satu dari masalah sy.. Ntah tibe2 akan sampai satu masa, saya tak bley nak tido a.k.a. susah nak tido.. Masalah2.. Klo xbley tido and xmengantuk xpe.. Ni mengantuk, tp mata xbley nak lelap.. Apa kes? Haha.. Sejak zaman sekolah da mmg ade prob ni.. Biasanye dalam seminggu gak aa rasa susah nak tido ni.. Tapi ble da kembali normal, hantu tido! Lalalala.. Maka, sekarang saya dalam mood : TIDUR TAK LENA.. Keh3..

Saya ade 1 je ciri orang ngah bercinta out of three kan.. Haha.. Xpe. still ade masa nak prektis lagi dua ciri ciri itu! Yahhh.. Semoga berjaya Shima Laili! 

Actually saya dalam unstable state.. Macam molekul-molekul yang tak stable.. Saya memerlukan nasihat yang berterusan ni.. Saya slaloo jadi penasihat orang lain tapi bile untuk diri sendiri, saya sendiri blurrrrrrrrrrrr tahap A+ la.. Cesh.. Ok.. Bye :)


No comments: