Friday, March 4, 2011

Luahan

Alhamdulillah. Habis sudah minggu ni. Kejapnya masa berlalu. Pejam celik pejam celik, dah masuk bulan Mac tahun 2011 ni.

Background music: "Masa berlalu, tanpaku menyedari.."

Hmm.. Tadi, saya sepatutnya ada miting di MBMB. As usual la kan. Tapi disebabkan kena settle ada urusan sikit kat MPHTJ, so saya disuruh ponteng miting ni and menunggu kelulusan yang bakal dikeluarkan. Mula2 tunggu sorang2.. Xlama pas2, pemaju pon datang. So menunggu kelulusan bersama pemaju...

Biasala kan, hidup as consultant ppl, kite deal bnyak dengan PBT, developer, contractor. Saya memang kurang sikit kawan dalam bidang ni.. Sebab kebanyakan mereka2 ni lagi senior kan.. So, saya junior ni, kena la pandai2 nak masukkan diri dengan mereka. This week kan, saya rasa, progress saya menambahbaik hubungan with them makin bagus! Hehe. Kiranye, this week, I do improve my relations with some developers and engineers and TNB's people too! 
Refering to my previous previous punye entry, I did mention kan yang saya kije di company chinese. Hmm.. So mmg saya banyk la kawan2 yang chinese. Even saya ni xpaham apa yang derang ckp kan, saya ske dengar!hehe.Bile ni nak pandai Mandarin. Xpandai tulis xpe, janji paham apa orang cakap and boleh respon bile berborak. Sape boleh ajar? hehe. 

Ling, Yi, Er, San, Si, Wu, Liu, Qi, Ba, Jiu, Shi.

Harini sbnr hari yang cam kelam kabut sebab pasal kelulusan untuk 1 projek ni, tapi saya rasa cam reliefffff sangat. Sebab dpat lepak ngan borak ngan sorg mmbr ni. She's from developer side. So kiteorang banyak luahkan perasaan and rasa lega bile berborak and that person faham apa yang kite rasa. :) Legaaaa~!

;)

No comments: