Monday, March 23, 2009

Happy Birthday to Farin n Emee


To:
Farina Hanum Bte Harith Fadhilah (19th March 2009)
Muhamad Hilmee Bin Ibrahim (22nd March 2009)

Ni la my bestfriends since form 5..Emee n Farin..
Orang yang selalu bagi nasihat n melayan kepoyoanku..
Orang yang dengar luahan hati masa zaman jahiliyah aku
Orang yang banyak sangat2 taw rahsia aku..
Orang yang sangat aku sayang n aku xske kongsi derang ngan sape2 pon..

Skang da 2009 ek..
maknanya kan, kiteorang da memoyokan diri dalam 6tahun kot..
cam lama je...lama2...da ley wat master n Phd kan?
If pape jadik or sumthing best/xbest yang ak rasa, otakku akan menghantar impulse n
teringat pada mereka berdua.. (huuuuu )

Farin;
  • Thanks sebab sweet sangat2 ngan saya :)
  • Thanks sebab awak sangat caring pada saya :)
  • Best gossiping2 ngan awak
  • superMA* =P
  • Saya mmg sangat la senang termakan pujukan awak n galakan awak.. (contohnye galakan 6th March 09 :P)
  • Hope awak happy and alwiz happy..
  • I hope I can be the best friend of best best best friend to u :)
  • kite date taw bulan 7 nanti..InsyaAllah :) (can't wait 4 it)
Happy Birthday to You;
Happy Birthday to You;
Happy Birthday to FARIN;
Happy Birthday to You;
Emee;
  • Thanks sebab ko amik berat pasal aku :)
  • Thanks sebab selalo wat ak gelak n ley poyo2 ngan ko
  • Aku suke ko share prob ngan ak..ak kan suke caring pada ko gak :P
  • Im trying to heal all the pains 4 u~
  • Jangan poyo sangat...ak still president kelab poyo Jasin k? :P
  • budak telinga merah... (miss the old times wif u n farin)
  • Sorry 4 everything..
  • Same 4 u emee, I hope I can be the best friend of best best best friend to u :)
Happy Birthday to You;
Happy Birthday to You;
Happy Birthday to EMEE;
Happy Birthday to You;

p/s: Purple cuz farin ske purple..Pink cuz emee luvs pink :P

Picture: Mus. Emee. Eman. Lea. Zures. Laici. Farin. Dayah. Aleng

6 comments:

leming said...

hehe..thanks shim

MizTz_Lychee said...

err...kenyangnye makan THANKS ko

bdk x ckup sel said...

emee ske pink??hehe

MizTz_Lychee said...

yup2..eme suke pink!
totally pinkish man!

Chic_Chloe said...

shimmmmmmm sy baru baca blk post ni aishhhhhh berair2 jap mata, rinduuuuuuuuuu awk :-*

MizTz_Lychee said...

huhu...berair ke farin..huhu
janganla..huhu..rinduuuu awkk...
skng mmg i need uuuuuu..huhu